باران باران ، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

برای زیباترین بهانه زندگیم باران

سال نو مبارک

1394/1/23 1:33
نویسنده : آزاده
362 بازدید
اشتراک گذاری

سال 94 بهترین سال زندگیم بود . باران قشنگم کنار سفره هفت سین یک رویای زیبا بود . دختر 10 ماه و نیمه من اولین عید زندگیش و تجربه کرد . حالا دیگه دخترم چهار فصل سال و دیده . دخترم تو 8 ماهگی چهاردست و پا رفت . فسقلی مامان حسابی شیطون شده . اولین کلمه ای که یاد گرفت ماما بود تو هفت ماهگی . مامان قربون ماما گفتنت بعدش هم دد و بابا .تو 9 ماهگی هم دخترم دستش و به در و دیوار گرفت و چند قدمی برذاشت . باران کوچولو الان دیگه همه رو می شناسه . تا اسم پارمیس میاد کلی ذوق می کته و جیغ می زنه . چند روز پیش خونه مامان بزرگ بودیم داشتی کلی غر می زدی .من برای اینکه ساکتت کنم گفتم بودو پارمیس اومده . یک دفع یه جیغ از خوشحالی کشیدی چهاردست و پا رفتی از اتاق بیرون و دنبال پارمیس می گشتی . دختر کوچولو من اصلا نه به اسباب بازی علاقه داره نه به کارتن . فسقلیم عاشق موبایل و تبلت و کامپیوتره . قشنگ رو گوشی تاچ می کنه کنترل تلویزیون می گیره جلو تلویزیون و دکمه هاشو می زنه . چند روزی هم هستش که از پارمیس مشق نوشتن و یاد گرفته .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)